Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?

Onze Missie

Voorbeeldvraag 1

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi massa sem, blandit ut mattis vitae, suscipit ac augue. In vel efficitur leo. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Nulla facilisi. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Cras nunc nisi, tempor vitae velit a, aliquet consectetur diam. Curabitur at tempus ligula. Nunc feugiat orci sed nunc gravida vestibulum. Phasellus vel diam sit amet urna fermentum porta. Nullam lacinia nisi tempus elit ornare elementum. Etiam efficitur blandit velit, at iaculis ipsum sollicitudin ac. In nec magna quam. Aenean felis ligula, convallis id fermentum eu, pellentesque ut arcu. Donec euismod purus vitae velit laoreet sagittis

Voorbeeldvraag 2

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi massa sem, blandit ut mattis vitae, suscipit ac augue. In vel efficitur leo. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Nulla facilisi. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Cras nunc nisi, tempor vitae velit a, aliquet consectetur diam. Curabitur at tempus ligula. Nunc feugiat orci sed nunc gravida vestibulum. Phasellus vel diam sit amet urna fermentum porta. Nullam lacinia nisi tempus elit ornare elementum. Etiam efficitur blandit velit, at iaculis ipsum sollicitudin ac. In nec magna quam. Aenean felis ligula, convallis id fermentum eu, pellentesque ut arcu. Donec euismod purus vitae velit laoreet sagittis

Voorbeeldvraag 3

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi massa sem, blandit ut mattis vitae, suscipit ac augue. In vel efficitur leo. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in  faucibus . Nulla facilisi. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Cras nunc nisi, tempor vitae velit a, aliquet consectetur diam. Curabitur at tempus ligula. Nunc feugiat orci sed nunc gravida vestibulum. Phasellus vel diam sit amet urna fermentum porta. Nullam lacinia nisi tempus elit ornare elementum. Etiam efficitur blandit velit, at iaculis ipsum sollicitudin ac. In nec magna quam. Aenean felis ligula, convallis id fermentum eu, pellentesque ut arcu. Donec euismod purus vitae velit laoreet sagittis

Breed Netwerk

Bedrijfsstructuur

Snelle Oplossingsmethoden

Economie Gerichte Strategie

Onze Visie

Over Ons

Over Control Payroll

Control Payroll is een servicegerichte uitzendorganisatie met een groeiend aantal opdrachtgevers in Nederland. Wij bieden werving en selectie, uitzenddiensten, bemiddeling en back office aan voor het MKB, grote ondernemingen en de overheid. Voor organisaties verzorgen wij desgewenst de bemiddeling en de volledige backoffice van de ZZP’ers. Tevens kunnen wij als erkend referent van de IND kennismigranten naar Nederland halen. Zo kunt u zorgeloos ondernemen.

 

Specialisme

Onze professionals verstaan hun vak en weten alles wat met ondernemen te maken heeft. Wij zorgen ervoor dat alle administratieve taken rondom personeel soepel en secuur worden afgehandeld. Daarnaast informeren wij u over de nieuwe ontwikkelingen op de arbeidsmarkt en de juridische gevolgen hiervan. Wij adviseren ten goede van u, uw onderneming en uw personeel.

 

Persoonlijk

Control Payroll geeft persoonlijke aandacht aan elke organisatie. Onze dienstverlening kent geen grenzen. Wij denken met u mee en geven u advies op maat. Wij staan voor u klaar: per telefoon, e-mail of met een persoonlijk gesprek.

 

Wilt u meer informatie voor uw organisatie? Stel uw vragen aan onze professionals.

Werving en Selectie

Wilt u uw backoffice uitbesteden?

Control Payroll verzorgt de backoffice van intermediairs in de flexbranche. Dit kunnen bijvoorbeeld  uitzenders, detacheerders, payrollkantoren, recruiters, accountants­ en administratiekantoren zijn. Deze intermediairs werken voor opdrachtgevers. Wij van Control Payroll, werken niet rechtstreeks voor opdrachtgevers maar altijd via de intermediairs.

Hoe werkt het?

Het verzorgen van de backoffice van intermediairs betreft de overname van het contractbeheer van de intermediairs. Hier zijn vier(tal) partijen bij betrokken: de opdrachtgever, de medewerker, de intermediair en Control Payroll. Eventueel in overleg handelend onder uw naam.

Professioneel en betrouwbaar

Wij zijn trots op de diensten die wij u kunnen aanbieden.Een backoffice uitbesteden vergt veel vertrouwen. Onze professionaliteit en betrouwbaarheid tonen wij in eerste instantie aan met onze vele tevreden klanten die wij hebben. Daarnaast hebben wij verschillende keurmerken in ons bezit zoals: SNA (NEN – 4400-1), KIWA en NBBU. Wij hebben de kwaliteit van onze diensten en de tevredenheid van onze klanten hoog in ons vaandel staan.

Taken Control Payroll

Wij ontzorgen u als intermediair van vele taken. Wij zorgen ervoor dat u zich kan focussen op het bemiddelen van arbeid in uw sector en het binnenhalen van nieuwe klanten of opdrachtgevers. Tot de taken van Control Payroll behoren:

  • het juridisch werkgeverschap van de medewerker;
  • contractbeheer;
  • verloning en betaling van de medewerker;
  • facturatie en incasso aan de opdrachtgever;
  • loonaangifte en afdrachten aan Belastingdienst;
  • StiPP pensioenaangifte en afdrachten;
  • ziek- en herstelmeldingen;
  • verzuimbegeleiding.

Tarieven

Wij hebben een breed pakket aan diensten voor de uitbesteding van uw backoffice. In overleg met u kunnen wij een tarief voor u bepalen. Een aantal factoren die meespelen voor een maatwerk tarief zijn onder andere: de hoeveelheid werk, de contractvorm en ( de)betalingsvoorwaarden.

Meer informatie nodig?

Wilt u meer informatie over hoe wij uw backoffice kunnen ondersteunen? Bel naar 010 – 71 71 571 of stuur een  e-mail naar info@controlpayroll.nl Onze specialisten staan voor u graag te woord.

Uitzenden en Backoffice

Onze diensten

Wat is uitzenden? In het kort: wij plaatsen met onze uitzenddiensten uw medewerkers op onze loonlijst. Deze medewerkers worden vanaf nu een uitzendkracht. Hiermee nemen wij het juridisch werkgeverschap van u over en nemen zo alle (financiële) risico’s, juridische-, fiscale en administratieve verplichtingen en aansprakelijkheden over. U heeft daar verder geen omkijken meer naar.

Dit betekent dat wij de volgende zaken voor onze uitzendkracht regelen:

  • uitbetaling van salaris en reserveringen;
  • uitgifte van loonspecificaties en jaaropgaven;
  • inhouding en afdracht van sociale premies;
  • ziek en betermeldingen;
  • begeleiding bij ziekte volgens de regels van de Wet Poortwachter;
  • scholing: een jaarlijks budget voor opleidingen, cursussen en certificeringen;
  • uitleg over uitzenden en overige contractvormen.

Als ondernemer heeft u personeel, en personeel brengt veel administratief werk en risico’s met zich mee. Met onze uitzenddiensten bieden wij u de mogelijkheid om uw risico’s als werkgever te beheersen en uw flexibiliteit te organiseren. Is de werknemer ziek of is er tijdelijk geen werk? Wij nemen de kosten van u over. Zo profiteert u van de flexibiliteit en kostenbesparing van een uitzendkracht. Dit geeft u als ondernemer meer tijd en energie om zorgeloos te ondernemen.

Beheers uw risico’s en organiseer uw flexibiliteit door middel van een uitzendovereenkomst met uw werknemer die op kan lopen tot 5,5 jaar.

 

Bij uitzenden en backoffice houdt u zelf de regie in handen. Zo zorgt u zelf voor:

  • de werving- en selectie;
  • de hoogte van het salaris;
  • inroostering en dagelijkse inzet;
  • begeleiding van uw medewerkers op de werkvloer;
  • functioneringsgesprekken;
  • en het ontwikkelen van uw personeel

Wenst u meer informatie ?

Wilt u meer informatie over de dienst uitzenden of wilt u weten of uitzenden toepasbaar is voor uw organisatie? Onze professionals komen graag langs om dit met u te bespreken. Voor meer informatie of een afspraak kunt u bellen naar 010 71 71 571 of stuur een e-mail naar info@controlpayroll.nl

Kennismigrant

WAT IS EEN KENNISMIGRANT?

Een kennismigrant is iemand van buiten de EU die in Nederland komt werken vanwege zijn of haar specialistische kennis. Nederland heeft hiervoor een speciale kennismigrantenregeling. Deze regeling maakt het makkelijker voor bedrijven om hoogopgeleide mensen van buiten de EU aan te kunnen nemen. Voor het aannemen van kennismigranten gelden specifieke eisen, voorwaarden en salarissen.

Om in Nederland te mogen werken heeft de kennismigrant een verblijfsvergunning nodig. Om hiervoor in aanmerking te komen moet de kennismigrant voldoen aan de algemene voorwaarden ( https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/buitenlandse-werknemers/vraag-en-antwoord/wanneer-mag-een-kennismigrant-in-nederland-werken ) die gelden voor alle migranten plus een aantal extra voorwaarden.

 

Het is ook belangrijk dat de werkgever een erkende referent is bij de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND). U heeft een arbeidsovereenkomst met een werkgever of onderzoekinstelling in Nederland. Deze werkgever is een door de IND erkende referent. Een erkende werkgever is opgenomen in het openbaar register erkende referenten.

 

Daarnaast is er een voorwaarde dat de kennismigrant een marktconform salaris ontvangt. Dit zijn de salariscriteria van 2021

  • Kennismigrant 30 jaar of ouder:

€ 4.752,- bruto per maand (exclusief 8,33% vakantietoeslag)

  • Kennismigrant jonger dan 30 jaar:

€ 3.484,- bruto per maand (exclusief 8,33% vakantietoeslag)

  • Kennismigrant aansluitend op zoekjaar hoogopgeleiden, of direct binnen 3 jaar na afstuderen in Nederland of na een functie als wetenschappelijk onderzoeker:

€ 2.497,- bruto per maand (exclusief 8,33% vakantietoeslag)

 

KENNISMIGRANT IN DIENST NEMEN

 

Wilt u als bedrijf zijnde een buitenlandse werknemer (buiten de EU) in dienst nemen als kennismigrant?

In Nederland gelden er speciale regels voor de tewerkstellingsvergunning. Dit is meestal een ingewikkeld en tijdrovend proces voor een detacheringsconstructie. De kennismigrant komt dan in dienst bij Control Payroll en wordt uitgeleend aan uw bedrijf.

 

Control Payroll is gespecialiseerd het detacheren van kennismigranten. Control Payroll is erkend referent bij de IND en neemt alle administratieve en juridische zaken voor u uit handen. De kennismigrant komt in dienst bij Control Payroll en wordt uitgeleend aan u als inlener.

 

VOORDELEN VAN DE KENNISMIGRANTENREGELING

 

Als erkend referent krijgt u vele voordelen. Zo streeft de IND ernaar om binnen twee weken op uw verblijfsaanvragen te beslissen. Ook hoeft u weinig bewijsstukken mee te sturen bij uw aanvragen. De afhandeling van de verblijfsaanvragen is gebaseerd op het vertrouwen in u als erkend referent. Dit uit zich in de controle achteraf.

Als de kennismigrant is vrijgesteld van het MVV-vereiste dan kan de werkgever de verblijfsaanvraag indienen terwijl de kennismigrant in Nederland verblijft. De kennismigrant mag de beslissing ook in Nederland afwachten. Zodra de verblijfsaanvraag wordt ingewilligd, kan de kennismigrant direct aan de slag.

Een werkgever hoeft voor een kennismigrant niet nog eens een tewerkstellingsvergunning aan te vragen. Dat is een groot voordeel, omdat het aanvragen van een tewerkstellingsvergunning veel tijd kost en gepaard gaat met veel administratieve rompslomp.

De Nederlandse kennismigrantenregeling is soepeler dan de blauwe kaart van de EU (de Europese regeling voor kennismigranten). Doordat de eisen voor de blauwe kaart van de EU strenger zijn, is Nederland voor kennismigranten toegankelijker dan voor andere Europese landen.

 

30%-REGELING

 

Buitenlandse werknemers maken vaak extra kosten, bijvoorbeeld huisvestings- of reiskosten. Om werknemers hierin tegemoet te komen, mogen werkgevers in veel gevallen 30% van het loon uitbetalen als belastingvrije vergoeding. Dit heet de 30%-regeling en Kennismigranten komen hiervoor bijna altijd in aanmerking.

Als erkend IND referent plaaten plaatsen wij uw kennismigrant op onze loonlijst. Voor de IND zijn wij dan de werkgever. U betaalt ons, wij betalen uw werknemer.

Wij assisteren uw werknemer op het gebied van registratie van Burgerservicenummer en bankrekening tot de legalisatie van aktes

 

 

Aankomst;
De reis van uw werknemer naar Nederland wordt geregeld. Wij halen uw werknemer van het vliegveld en brengen hem naar zijn hotel of woning.

Immigratie;
Wij bieden advies over de voorwaarden van de kennismigratie en verzorgen de aanvraag.

Registratie;
Wij assisteren uw werknemer op het gebied van registratie voor burgerservicenummer en bankrekening tot de legalisatie van aktes.

Payrolling;
Als erkend IND referent plaaten wij uw kennismigrant op onze loonlijst. Voor de IND zijn wij dan de werkgever. U betaalt ons, wij betalen uw werknemer.

Accommodatie;
Wij zullen een geschikte verblijfplaats vinden voor uw werknemer.

Integratie;
Wij helpen uw werknemer.

30% Regeling;
Werkgevers mogen in veel gevallen 30 procent van het loon uitbetalen als belastingvrije vergoeding.

Familie;
Wij verzorgen de benodigde papieren om de familie van de kennismigrant te laten overkomen.

Vertrek;
Vertrekt uw medewerker? Dan zorgen wij ervoor dat uw medewerker bij verschillende instanties worden afgemeld.

ZZP Bemiddeling

ZZP bemiddeling

ZZP Bemiddeling – Zelfstandig zorgeloos ondernemen.

Er zijn veel voordelen en vormen om voor je laten bemiddelen als ZZP’er. Wij hanteren de goedgekeurde bemiddelingsovereenkomst van de Belastingdienst zodat er geen risico’s voor de ZZP’er, zijn klant en ons als bemiddelaar zijn.

Wat kan het voor u als ZZP’er betekenen als u kiest voor Control Payroll B.V. ?

 

De ZZP’er heeft een nieuwe opdracht gevonden bij een opdrachtgever. De ZZP’er geeft door aan zijn opdrachtgever dat hij/zij via Control Payroll B.V. werkt. Samen spreken zij af wat het werk inhoud en wat de voorwaarden en het tarief zal zijn.

De ZZP’er gaat een bemiddelingsovereenkomst aan met Control Payroll B.V. en gaat akkoord met het tarief. ZZP’er geeft aan ons door welke afspraken hij/zij gemaakt heeft met de klant en wat er in rekening gebracht moet worden aan zijn klant. Control Payroll B.V. factureert vervolgens de klant. De ZZP’er stuurt een factuur aan Control Payroll of vraagt aan ons om een creditfactuur te maken voor de ZZP’er.

Op basis van een door de klant akkoord gegeven uren lijst en/of inkooporder kan Control Payroll B.V. de afhandeling van de facturatie voor beide partijen verzorgen.

Volgens de gemaakte afspraken met de ZZP’er en de afspraken die de ZZP’er met zijn opdrachtgever heeft gemaakt wordt de ZZP’er door Control Payroll uitbetaald.

Freelancer bemiddeling – Redelijk zelfstandig maar toch in loondienst.

 

 

 

Als u als Freelancer met bemiddeling werkt, dan komt u in tegenstelling tot de ZZP’er eigenlijk bij ons in loondienst ( als uitzendkracht ). Wij worden uw juridische werkgever, sluiten met u een flexibele arbeidsovereenkomst af en betalen uw salaris conform uw functie en de inlenersbeloning.

U bent en blijft flexibel en onafhankelijk en bepaald zelf wat voor werk u past gezien uw opleiding en ervaring.

 

De facturatie verzorgen wij naar de opdrachtgever.

 

 

Wat zijn de voordelen van uitzending voor u als Freelancer bij Control Payroll B.V.  ?

 

 

De mogelijkheid om langere tijd te werken voor één werkgever en meerdere opdrachtgevers

Geen modelovereenkomst nodig

U ontvangt snel uw geld

Meteen verzekerd voor: WW ( Werkloosheidswet), ZW (Ziektewet) en WIA (Arbeidsongeschiktheid)

Pensioenopbouw

Geen administratieve en financiële verplichtingen.

Geen omkijken meer naar facturen en debiteurenbeheer

Inschrijving bij Kamer van Koophandel is niet nodig.

Geen BTW nummer nodig.

Meer informatie nodig?

Wilt u meer informatie hoe bemiddeling toepasbaar is in uw situatie of heeft u een nieuwe opdrachtgever binnengehaald en wilt u meteen aan de slag ? Onze professionals staan klaar om u van dienst te zijn. Voor meer informatie of een afspraak kunt u bellen naar  010 71 71 571 of stuur een e-mail naar info@controlpayroll.nl (https://controlpayroll.nl/contact/)

Vacature Senior Salarisadministrateur/Payroll Specialist

TAKEN EN VERANTWOORDELIJKHEDEN – PAYROLL SPECIALIST / SNR. SALARISADMINISTRATEUR
Als Payroll Specialist ben jij samen met je collega’s verantwoordelijk om periodiek een tijdige, juiste en volledige salarisverwerking te realiseren van meerdere ondernemingen. Dit realiseer je door het administratief controleren, corrigeren en verwerken van alle voorkomende salarismutaties, met het doel een juiste, tijdige en volledige salarisbetaling, rekeninghoudend met fiscale- en sociale wet- en regelgeving, cao en arbeidsvoorwaarden.

In deze functie verwerk je zowel in teamverband als zelfstandig de volledige salarisadministratie. Je overziet de planning en bepaalt de prioriteiten voor wat betreft dagelijkse en periodieke werkzaamheden. Daarnaast neem je deel aan payroll gerelateerde projecten.  Uiteraard ben je altijd op de hoogte van sociaalrechtelijke- en fiscale wetgeving en denk je binnen de organisatie ook mee over aanverwante regelgeving, zoals de wet bescherming persoonsgegevens en denk je mee over het optimaliseren van diverse werkprocessen.

Kernactiviteiten van de functie

  •          Het controleren en verwerken van alle reguliere salarismutaties.
  •          Het (handmatig) herberekenen en controleren van terugwerkende kracht mutaties.
  •          Het verwerken van loonbeslagen, informatieverzoeken deurwaarders en verdere administratieve afhandeling.
  •          Het opstellen en uitvoeren van eindcontroles van alle opgevoerde salarismutaties.
  •          Het toelichten en beantwoorden van salaris gerelateerde vragen van medewerkers.
  •          Het opstellen en betaalbaar stellen van de periodieke aangifte loonbelasting.
  •          Ondersteuning bij de jaarlijkse inrichting van de rekenconstanten (premies en percentages werknemer-werkgever).
  •          Het juist en tijdig toepassen van veranderde belastingmaatregelen, cao en arbeidsvoorwaarden.
  •          Het op aanvraag verstrekken van rapportages aangaande salarisgegevens, zoals loonjournaalposten en audits.
  •          Het adviseren van het management met betrekking tot vragen i.v.m. salarissen
  •          Deelnemen aan Payroll gerelateerde projecten
  •          Het onderhouden van de kennis van payroll voorschriften en -procedures voor het juist uitoefenen van de functie

KWALITEITEN EN VEREISTEN – PAYROLL SPECIALIST / SENIOR SALARISADMINISTRATEUR

 

Als Payroll Specialist / Snr. Salarisadministrateur:

  •          Heb je tenminste hbo werk- en denkniveau in combinatie met een relevante werkervaring op een salarisadministratie en bent op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van wet en regelgeving
  •          Ben je in het bezit van een praktijkdiploma Loonadministratie en/of de vakopleiding Payroll Services.
  •          Heb je kennis en ervaring met geautomatiseerde salarisverwerkingen, zoals Ubplus en Microloon.
  •          Goede kennis van Microsoft office (Excel en Word).

Daarnaast neem je volgende competenties mee:

  •          Dienstverlenend (resultaat- en klantgericht), sterk in samenwerken, structureren en organiseren.
  •          Pragmatisch.
  •          Ondernemerschap.
  •          Analytisch denken.
  •          Communicatief zeer vaardig in zowel het Nederlands als het Engels.
  •          Om succesvol te kunnen zijn in deze rol werk je nauwkeurig en ben je flexibel, proactief, integer en stressbestendig.

Vacature Grondwerk

Functieomschrijving
Je gaat bij ons bedrijf grondwerkzaamheden verrichten. Dit betekent dat jouw kantoor zich buiten bevindt. Je begint als leerling bij ons bedrijf altijd onderaan de ladder, dus ga jij je vooral bezig houden met voorsteken om schade aan kabels en leidingen te voorkomen. Wanneer jouw inzet en enthousiasme goed is dan kun je doorgroeien binnen ons mooie bedrijf. Daarnaast graaf je sleuven, je legt kabels en verricht allerlei andere soorten straatwerkzaamheden.

Functie-eisen 
Om bij ons bedrijf aan de slag te kunnen zijn eigenlijk maar twee dingen erg belangrijk: je wilt graag je handen uit de mouwen steken en je bent bereid te graven. That’s it! Als je al ervaring hebt met een graafmachine is dat een pré. Ben je ook in het bezit van een VCA certificaat, dan ben je onze droomkandidaat! Heb je deze niet? Geen probleem, mits je bereid bent deze op korte termijn via ons te behalen natuurlijk.

Vacature Minigraver Machinist

Wat ga je doen? 
Je wordt breed ingezet voor diverse kraanwerkzaamheden, met name op de minigraver. Tevens kun je ingezet worden op diverse andere kranen. Werkzaamheden kunnen zeer divers zijn, maar denk met name aan graafwerkzaamheden.

Functie-eisen: 
Wat vragen wij van je? Enige jaren ervaring als kraanmachinist in de grond en weg Rijbewijs BE en eigen vervoer Zelfstandig kunnen werken Flexibele instelling Vakkennis Arbeidsvoorwaarden VCA Salaris / vergoedingen conform cao Je komt te werken in een prettige informele werksfeer Leuke collega’s

Vacature Hulpmonteur Openbare Verlichting/Startersfunctie

Ben je op zoek naar een baan in de buitenlucht, waarbij je storingen in het net oplost of onderhoudswerkzaamheden uitvoert? Dan is Staffin B.V. op zoek naar jou.

Wat ga je doen? Als monteur bestaan je werkzaamheden voornamelijk uit het controleren, aanleggen, onderhouden en repareren van de openbare verlichting.

Je bent verantwoordelijk voor:

-  de uitvoering van alle voorkomende montagewerkzaamheden
-  het veiligstellen en herstellen van schades of installatieonderdelen
-  het graafwerk dat behoort bij deze werkzaamheden. Je lokaliseert en analyseert storingen en verhelpt deze
-  het verrichten van mogelijke wacht- en storingsdiensten

Wat breng je mee?
Je kunt snel nieuwe dingen leren en flexibel mee-veranderen in onze dynamische organisatie. Je hebt een hoog energie niveau en een enthousiaste, positieve instelling en je hebt een duidelijke visie op je vak.

Verder vragen we:
- VCA Heb je deze niet? Geen probleem, mits je bereid bent deze op korte termijn via ons te behalen natuurlijk.
- Rijbewijs B;

Vacature Monteur Openbare Verlichting

Ben jij een ervaren Monteur? En ben je op zoek naar een baan in de buitenlucht, waarbij je storingen in het net oplost of onderhoudswerkzaamheden uitvoert? Dan is Staffin B.V. op zoek naar jou. 

Wat ga je doen? Als monteur bestaan je werkzaamheden voornamelijk uit het controleren, aanleggen, onderhouden en repareren van de openbare verlichting.

Je bent verantwoordelijk voor
- de uitvoering van alle voorkomende montagewerkzaamheden, zowel bovengronds (installaties) als ondergronds (bekabeling);
- het veiligstellen en herstellen van schades of installatieonderdelen;
- het uitvoeren van metingen aan kabelnetten ten behoeve van de openbare verlichting;
- het graafwerk dat behoort bij deze werkzaamheden. Je lokaliseert en analyseert storingen en verhelpt deze;
- het verrichten van mogelijke wacht- en storingsdiensten;

Wat breng je mee?
Je kunt snel nieuwe dingen leren en flexibel mee-veranderen in onze dynamische organisatie. Je hebt een hoog energie niveau en een enthousiaste, positieve instelling en je hebt een duidelijke visie op je vak.

Verder vragen we:
- VCA;
- VOP;
- VP Certificaat;
- Rijbewijs B;
- ervaring als monteur openbare verlichting is een pré

Sample Question 1

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi massa sem, blandit ut mattis vitae, suscipit ac augue. In vel efficitur leo. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Nulla facilisi. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Cras nunc nisi, tempor vitae velit a, aliquet consectetur diam. Curabitur at tempus ligula. Nunc feugiat orci sed nunc gravida vestibulum. Phasellus vel diam sit amet urna fermentum porta. Nullam lacinia nisi tempus elit ornare elementum. Etiam efficitur blandit velit, at iaculis ipsum sollicitudin ac. In nec magna quam. Aenean felis ligula, convallis id fermentum eu, pellentesque ut arcu. Donec euismod purus vitae velit laoreet sagittis

Sample Question 3

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi massa sem, blandit ut mattis vitae, suscipit ac augue. In vel efficitur leo. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in  faucibus . Nulla facilisi. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Cras nunc nisi, tempor vitae velit a, aliquet consectetur diam. Curabitur at tempus ligula. Nunc feugiat orci sed nunc gravida vestibulum. Phasellus vel diam sit amet urna fermentum porta. Nullam lacinia nisi tempus elit ornare elementum. Etiam efficitur blandit velit, at iaculis ipsum sollicitudin ac. In nec magna quam. Aenean felis ligula, convallis id fermentum eu, pellentesque ut arcu. Donec euismod purus vitae velit laoreet sagittis

Sample Question 2

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi massa sem, blandit ut mattis vitae, suscipit ac augue. In vel efficitur leo. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Nulla facilisi. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Cras nunc nisi, tempor vitae velit a, aliquet consectetur diam. Curabitur at tempus ligula. Nunc feugiat orci sed nunc gravida vestibulum. Phasellus vel diam sit amet urna fermentum porta. Nullam lacinia nisi tempus elit ornare elementum. Etiam efficitur blandit velit, at iaculis ipsum sollicitudin ac. In nec magna quam. Aenean felis ligula, convallis id fermentum eu, pellentesque ut arcu. Donec euismod purus vitae velit laoreet sagittis

Mission

Wide Network

Corporate Firm Structure

Quick Solution Methods

Economy Focused Strategy

Vision

About Us

Recruitment and Selection

Our firm provides the back office of agents in the temporary employment sector. These can be, for example: temporary employment agencies, secondments, payroll offices, recruiters, accountants and administrative offices. These agents work for customers. At Control Payroll, we always work through intermediaries, not directly for customers.

Publishing and Back Office

What is publishing? In short: we place your employees on our payroll with our Temporary Employment Services. These employees will now be Temporary Employees. With this we take over the legal employment from you and thus assume all (financial) risks, legal, tax and administrative obligations and liabilities.

High Skilled Immigrant

A highly skilled migrant is a person from outside the EU who comes to work in the Netherlands on the basis of their specialized knowledge. The Netherlands has a special highly skilled migrant scheme for this. This makes it easier for companies to recruit highly skilled people from outside the EU. Special requirements, conditions and salaries apply to hiring highly skilled immigrants

ZZP Mediation

There are many advantages and forms of mediation as a freelancer. We use the brokerage agreement approved by the tax authorities so that there is no risk for us as the intermediary for the self-employed person, his client and both parties.

Open Position Technician General Lighting

Are you an Experienced Handyman?

And are you looking for a job outdoors where you fix mains faults or do maintenance work? Then Staffin BV is looking for you.

What are you going to do? Your job as a mechanic basically consists of checking, installing, maintaining and repairing general lighting.

You are responsible for the execution of all general assembly work, both above ground (plants) and underground (wiring);
* fixing and repairing damage or installation parts;
* making measurements on cable networks for public lighting;
*Excavation work related to this work. You detect, analyze and resolve faults;
* provision of possible standby and breakdown services;

What are you bringing?
In our dynamic organization you can learn new things quickly and change flexibly. You have a high energy level and an enthusiastic, positive attitude and have a clear vision of your profession.

We also ask:
* VCA;
* VP;
* VP Certificate;
* Driver's License B;
* Experience as a public lighting technician is an advantage;

Open Position Assistant General Lighting Technician/Starting position

Are you looking for a job outdoors where you fix mains faults or do maintenance work? Then Staffin BV is looking for you.

What are you going to do? Your job as a mechanic basically consists of checking, installing, maintaining and repairing general lighting.

You are responsible for the following:
* execution of all assembly work.
* securing and repairing damage or installation parts;
* excavation work related to this work. You detect, analyze and resolve faults;
* provision of possible standby and breakdown services;

What Are You Bringing?
In our dynamic organization you can learn new things quickly and change flexibly. You have a high energy level and an enthusiastic, positive attitude and have a clear vision of your profession.

We also ask:
* VCA Don't you have this? No problem, provided you are willing to get it through us in the short term, of course.
* Driver's License B;

Gap Mini Digger Machinist

Ne yapacaksın? 
Özellikle mini ekskavatörde olmak üzere çeşitli vinç işleri için yaygın olarak görevlendiriliyorsunuz. Diğer çeşitli vinçlerde de kullanabilirsiniz. Faaliyetler çok çeşitli olabilir, ancak özellikle kazı çalışmalarını düşünün.

İş gereksinimleri: 
Sizden ne istiyoruz? Yerde ve yolda vinç operatörü olarak birkaç yıllık deneyim Sürücü belgesi BE ve kendi nakliyesi Bağımsız çalışabilme Esnek tutum Mesleki bilgi İstihdam koşulları VCA Toplu iş sözleşmesine göre maaş / tazminat Hoş bir gayri resmi çalışma ortamında çalışacaksınız Güzel meslektaşlar

Empty Space Worker

Job description
You will do ground work in our company. That means your office is outside. As an apprentice at our company, you always start at the bottom of the ladder, so you will mainly focus on pre-grooving to avoid damaging cables and pipes. If your dedication and enthusiasm is good, you can grow in our beautiful company. You also dig trenches, lay cables and do all sorts of other street work.

business requirements
There are only two things that really matter to being able to work at our company: You want to roll up your sleeves and you're ready to dig. This much! If you already have experience with an excavator, this is an advantage. If you also have a VCA certificate then you are the candidate of our dreams! Don't these exist? No problem, provided you are willing to get it through us in the short term, of course.

Vacancies Senior Payroll Manager/Payroll Specialist

As a Payroll Specialist, you and your colleagues are responsible for periodically performing timely, accurate and complete payroll transactions for multiple companies. You do this by administratively checking, correcting and processing all salary changes that occur for the purpose of correct, timely and full salary payment, taking into account tax and social legislation and regulations, collective bargaining and employment conditions.

In this position you handle all salary management both as a team and independently. You oversee the planning of daily and periodic activities and set priorities. You are also involved in payroll related projects. Of course, you are always aware of social and tax legislation, and you also contribute internal opinions on relevant regulations such as the Personal Data Protection Act and are thinking about optimizing various business processes.

Main activities of the position

· Checking and processing all regular salary changes.

· Recalculation and control of retroactive changes (manual).

· Processing of wage liens, bailiff information requests and further administrative actions.

· Organizing and final checking of all salary changes entered.

· Explanation and answering of employees' questions about salary.

Preparation and payment of periodic payroll tax returns.

· Support with annual setup of calculation constants (premiums and employee-employer percentages).

· Correct and timely implementation of changing tax measures, collective bargaining agreements and employment conditions.

· Provide reports on salary data, such as payroll entries and audits, upon request.

Advising management on salary questions

· Taking part in projects related to payroll

Knowledge of payroll regulations and procedures for proper performance of the position

QUALIFICATIONS AND REQUIREMENTS – PAYROLL SPECIALIST / SENIOR SALARY MANAGER
As Payroll Specialist / Snr. Payroll Manager:

You have at least HBO business and thinking level, along with relevant work experience in a payroll administration, and are up to date with the latest developments in legislation and regulations

· Do you have an applied diploma in Payroll Management and/or Payroll Services vocational training?

· You have knowledge and experience in automatic payroll processing such as Ubplus and Microloon.

· Good knowledge of Microsoft office (Excel and Word).

You also bring the following competencies with you:

· Service oriented (result oriented and customer oriented), strong in cooperation, structuring and organization.

· Pragmatic.

· Entrepreneurship.

· Think analytically.

· Excellent communication skills in both Dutch and English.

· To be successful in this role, you work right, be flexible, proactive, honest and resistant to stress.

Boş Kadro Kıdemli Bordro Yöneticisi/Bordro Uzmanı

Bir Bordro Uzmanı olarak, birden fazla şirket için zamanında, doğru ve eksiksiz bordro işlemlerini periyodik olarak gerçekleştirmekten siz ve iş arkadaşlarınız sorumlusunuz. Bunu, vergi ve sosyal mevzuat ve yönetmelikleri, toplu iş sözleşmesi ve istihdam koşullarını dikkate alarak, doğru, zamanında ve tam maaş ödemesi amacıyla meydana gelen tüm maaş değişikliklerini idari olarak kontrol ederek, düzelterek ve işleyerek gerçekleştirirsiniz.

Bu pozisyonda tüm maaş yönetimini hem ekip halinde hem de bağımsız olarak işlersiniz. Günlük ve periyodik faaliyetlerle ilgili planlamayı denetler ve öncelikleri belirlersiniz. Ayrıca bordro ile ilgili projelere de katılıyorsunuz. Elbette sosyal ve vergi mevzuatından her zaman haberdarsınız ve ayrıca Kişisel Verilerin Korunması Kanunu gibi ilgili düzenlemeler hakkında kurum içinde fikirlere katkıda bulunuyorsunuz ve çeşitli iş süreçlerini optimize etmeyi düşünüyorsunuz.

Pozisyonun temel faaliyetleri

· Tüm düzenli maaş değişikliklerinin kontrol edilmesi ve işlenmesi.

· Geriye dönük değişikliklerin (manuel) yeniden hesaplanması ve kontrolü.

· Ücret hacizlerinin, icra memuru bilgi taleplerinin ve daha sonraki idari işlemlerin işlenmesi.

· Girilen tüm maaş değişikliklerinin düzenlenmesi ve son kontrollerinin yapılması.

· Çalışanların maaşla ilgili sorularının açıklanması ve cevaplanması.

· Periyodik bordro vergi beyannamesinin düzenlenmesi ve ödenmesi.

· Hesaplama sabitlerinin (primler ve çalışan-işveren yüzdeleri) yıllık kurulumu ile destek.

· Değişen vergi tedbirleri, toplu iş sözleşmesi ve istihdam koşullarının doğru ve zamanında uygulanması.

· Talep üzerine, maaş bordrosu girişleri ve denetimleri gibi maaş verileri hakkında raporlar sağlamak.

Maaş sorularıyla ilgili olarak yönetime danışmanlık yapmak

· Bordro ile ilgili projelerde yer almak

Pozisyonun uygun performansı için bordro düzenlemeleri ve prosedürleri hakkında bilgi sahibi olmak

 

NİTELİKLER VE GEREKLİLİKLER – BORDRO UZMANI / KIDEMLİ MAAŞ YÖNETİCİSİ
Bordro Uzmanı Olarak / Snr. Bordro Yöneticisi:

· Bir bordro idaresinde ilgili bir iş deneyimi ile birlikte en az HBO iş ve düşünce düzeyine sahipsiniz ve mevzuat ve yönetmelikler alanındaki en son gelişmelerden haberdarsınız

· Bordro Yönetimi ve/veya Bordro Hizmetleri mesleki eğitiminde uygulamalı bir diplomaya sahip misiniz?

· Ubplus ve Microloon gibi otomatik bordro işleme konusunda bilgi ve deneyime sahipsin.

· İyi derecede Microsoft office bilgisi (Excel ve Word).

 

Ayrıca, aşağıdaki yetkinlikleri de yanınızda getiriyorsunuz:

· Hizmet odaklı (sonuç odaklı ve müşteri odaklı), işbirliği, yapılanma ve organizasyonda güçlü.

· Pragmatik.

· Girişimcilik.

· Analitik düşünün.

· Hem Hollandaca hem de İngilizce olarak mükemmel iletişim becerileri.

· Bu rolde başarılı olmak için doğru çalışır, esnek, proaktif, dürüst ve strese karşı dirençli olursunuz.

Boş Yer İşçisi

İş tanımı
Şirketimizde zemin çalışması yapacaksınız. Bu, ofisinizin dışarıda olduğu anlamına gelir. Şirketimizde bir çırak olarak, her zaman merdivenin altından başlarsınız, bu nedenle kablolara ve borulara zarar vermemek için esas olarak ön kanal açmaya odaklanacaksınız. Bağlılığınız ve coşkunuz iyiyse, güzel şirketimizde büyüyebilirsiniz. Ayrıca hendekler kazıyor, kablolar döşüyor ve diğer her türlü sokak işini yapıyorsunuz.

İş gereksinimleri
Şirketimizde çalışabilmek için gerçekten önemli olan sadece iki şey var: Kollarınızı sıvamak istiyorsunuz ve kazmaya hazırsınız. Bu kadar! Zaten bir ekskavatörle deneyiminiz varsa, bu bir avantajdır. Ayrıca bir VCA sertifikanız varsa, o zaman hayallerimizdeki aday sizsiniz! Bunlar yok mu? Sorun değil, tabii ki kısa vadede bizim aracılığımızla elde etmeye istekli olmanız şartıyla.

Boşluk Mini Digger Makinist

Ne yapacaksın? 
Özellikle mini ekskavatörde olmak üzere çeşitli vinç işleri için yaygın olarak görevlendiriliyorsunuz. Diğer çeşitli vinçlerde de kullanabilirsiniz. Faaliyetler çok çeşitli olabilir, ancak özellikle kazı çalışmalarını düşünün.

İş gereksinimleri: 
Sizden ne istiyoruz? Yerde ve yolda vinç operatörü olarak birkaç yıllık deneyim Sürücü belgesi BE ve kendi nakliyesi Bağımsız çalışabilme Esnek tutum Mesleki bilgi İstihdam koşulları VCA Toplu iş sözleşmesine göre maaş / tazminat Hoş bir gayri resmi çalışma ortamında çalışacaksınız Güzel meslektaşlar

Açık Pozisyon Asistanı Genel Aydınlatma Teknisyeni/Başlangıç ​​pozisyonu

Açık havada, şebekedeki arızaları çözdüğünüz veya bakım işi yaptığınız bir iş mi arıyorsunuz? O zaman Staffin BV sizi arıyor.

Ne yapacaksın? Bir tamirci olarak işiniz temel olarak genel aydınlatmayı kontrol etmek, kurmak, bakımını yapmak ve onarmaktan ibarettir.

Aşağıdakilerden sorumlusunuz:
* tüm montaj işlerinin yürütülmesi.
* hasar veya kurulum parçalarının emniyete alınması ve onarılması;
* bu işle ilgili kazı çalışması. Arızaları tespit eder, analiz eder ve çözersiniz;
* olası bekleme ve arıza hizmetlerinin sağlanması;

Ne Getiriyorsun?
Dinamik organizasyonumuzda hızlı bir şekilde yeni şeyler öğrenebilir ve esnek bir şekilde değişebilirsiniz. Yüksek bir enerji seviyeniz ve hevesli, olumlu bir tavrınız var ve mesleğiniz hakkında net bir vizyonunuz var.

Biz de soruyoruz:
* VCA Sizde bu yok mu? Sorun değil, tabii ki kısa vadede bizim aracılığımızla elde etmeye istekli olmanız şartıyla.
* Ehliyet B;

Açık Pozisyon Teknisyeni Genel Aydınlatma

Deneyimli bir Tamirci misiniz?

Ve açık havada, şebekedeki arızaları çözdüğünüz veya bakım çalışmaları yaptığınız bir iş mi arıyorsunuz? O zaman Staffin BV sizi arıyor.

Ne yapacaksın? Bir tamirci olarak işiniz temel olarak genel aydınlatmayı kontrol etmek, kurmak, bakımını yapmak ve onarmaktan ibarettir.

Hem yer üstü (tesisler) hem de yer altı (kablolama) dahil olmak üzere tüm genel montaj işlerinin yürütülmesinden siz sorumlusunuz ;
* hasar veya kurulum parçalarının sabitlenmesi ve onarılması;
* kamu aydınlatması için kablo ağlarında ölçümler yapmak;
*Bu eserle ilgili hafriyat işi. Arızaları tespit eder, analiz eder ve çözersiniz;
* olası bekleme ve arıza hizmetlerinin sağlanması;

Ne getiriyorsun?
Dinamik organizasyonumuzda hızlı bir şekilde yeni şeyler öğrenebilir ve esnek bir şekilde değişebilirsiniz. Yüksek bir enerji seviyeniz ve hevesli, olumlu bir tavrınız var ve mesleğiniz hakkında net bir vizyonunuz var.

Ayrıca şunu da soruyoruz:
* VCA;
* VP;
* VP Sertifikası;
* Ehliyet B;
* Kamu aydınlatma teknisyeni olarak deneyim bir avantajdır;

ZZP Arabuluculuğu

Serbest çalışan olarak arabuluculuk yapmanın birçok avantajı ve şekli vardır. Serbest meslek sahibi kişi, müşterisi ve her iki taraf için aracı olarak bizim için herhangi bir risk olmaması için vergi makamları tarafından onaylanan aracılık sözleşmesini kullanıyoruz.

Yüksek Nitelikli Göçmen

Yüksek vasıflı göçmen, uzmanlık bilgisi temelinde Hollanda'da çalışmaya gelen AB dışından bir kişidir. Hollanda bunun için özel bir yüksek vasıflı göçmen planına sahiptir. Bu, şirketlerin AB dışından yüksek vasıflı insanları işe almasını kolaylaştırır. Yüksek vasıflı göçmenleri işe almak için özel gereklilikler, koşullar ve maaşlar geçerlidir

Yayıncılık ve Arka Ofis

Yayıncılık nedir? Kısacası: Geçici İstihdam Hizmetlerimizle çalışanlarınızı maaş bordromuza yerleştiriyoruz. Artık bu çalışanlar Geçici Çalışan olacak. Bununla yasal işverenliği sizden devralıyoruz ve böylece tüm (finansal) riskleri, yasal, vergisel ve idari yükümlülük ve yükümlülükleri üstleniyoruz.

İşe Alım ve Seçim

Firmamız geçici istihdam sektöründeki aracıların arka ofisini sağlar. Bunlar, örneğin: geçici iş bulma büroları, geçici görevlendirmeler, bordro büroları, işe alım görevlileri, muhasebeciler ve idari bürolar olabilir. Bu aracılar müşteriler için çalışır. Biz Control Bordro olarak doğrudan müşteriler için değil, her zaman aracılar aracılığıyla çalışıyoruz.

Hakkımızda

Vizyonumuz

Ekonomi Odaklı Strateji

Hızlı Çözüm Yöntemleri

Kurumsal Firma Yapısı

Geniş Netwörk Ağı

Örnek Soru 3

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi massa sem, blandit ut mattis vitae, suscipit ac augue. In vel efficitur leo. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in  faucibus . Nulla facilisi. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Cras nunc nisi, tempor vitae velit a, aliquet consectetur diam. Curabitur at tempus ligula. Nunc feugiat orci sed nunc gravida vestibulum. Phasellus vel diam sit amet urna fermentum porta. Nullam lacinia nisi tempus elit ornare elementum. Etiam efficitur blandit velit, at iaculis ipsum sollicitudin ac. In nec magna quam. Aenean felis ligula, convallis id fermentum eu, pellentesque ut arcu. Donec euismod purus vitae velit laoreet sagittis

Örnek Soru 2

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi massa sem, blandit ut mattis vitae, suscipit ac augue. In vel efficitur leo. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Nulla facilisi. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Cras nunc nisi, tempor vitae velit a, aliquet consectetur diam. Curabitur at tempus ligula. Nunc feugiat orci sed nunc gravida vestibulum. Phasellus vel diam sit amet urna fermentum porta. Nullam lacinia nisi tempus elit ornare elementum. Etiam efficitur blandit velit, at iaculis ipsum sollicitudin ac. In nec magna quam. Aenean felis ligula, convallis id fermentum eu, pellentesque ut arcu. Donec euismod purus vitae velit laoreet sagittis

Örnek Soru 1

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi massa sem, blandit ut mattis vitae, suscipit ac augue. In vel efficitur leo. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Nulla facilisi. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas. Cras nunc nisi, tempor vitae velit a, aliquet consectetur diam. Curabitur at tempus ligula. Nunc feugiat orci sed nunc gravida vestibulum. Phasellus vel diam sit amet urna fermentum porta. Nullam lacinia nisi tempus elit ornare elementum. Etiam efficitur blandit velit, at iaculis ipsum sollicitudin ac. In nec magna quam. Aenean felis ligula, convallis id fermentum eu, pellentesque ut arcu. Donec euismod purus vitae velit laoreet sagittis

Misyonumuz

ZZP Arabuluculuğu Yüksek Nitelikli Göçmen Yayıncılık ve Arka Ofis İşe Alım ve Seçim
Sizi Arayalım
Sizi Arayalım
Alacağınız veya Danışacağınız Hizmet Konusunda Kararsız Mısınız? Uzman Danışmanlarımızın Sizlere Bu Konuda Ücretsiz Destek Verebilmesi Adına Lütfen Formu Eksiksiz Olarak Doldurun
Fiyat Hesaplama Aracı